شهرآرانیوز |
3 سال پیش

مشهد رتبه دوم شهر های پایدار جهان را کسب کرد شهرآرانیوز

مشهد رتبه دوم شهر‌های پایدار جهان را کسب کرد
پروژه «سامانه یکپارچه مدیریت پسماند (سیمپ)» شهرداری مشهد در بخش شهر‌های پایدار به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

به گزارششهرآرانیوز،محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمانفاواشهرداریمشهدگفت: در چهارمین دوره جایزه جهانیWeGoکه به همت سازمان جهانیشهر‌های هوشمندپایدارموسوم به WeGo برگزار می‌شود، پروژه «سامانه یکپارچه مدیریت پسماند (سیمپ)» شهرداری مشهد در بخش شهر‌های پایدار به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

او افزود: سامانه و نرم‌افزارجمع‌آوریهوشمندپسماندکه با نام سیمپ در شهر مشهد از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ایجاد شد و توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری به بهره‌برداری رسیده است، پس از طی یک سال از شروع طرح موفقیت‌آمیز بوده و منتج به افزایش چشمگیر تفکیک زباله از مبدأ توسط شهروندان شده است.


مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد ادامه داد: چهارمین دوره جایزه بین‌المللی WeGo ویژه سازمان‌ها و دولت‌های محلی شهر‌های جهان در حوزه شهر هوشمند و همچنین شرکت‌ها و مجموعه‌های فناوری که در حوزه شهر هوشمند همکاری داشته‌اند، برگزار شد.


رجائیان بیان کرد: چهارمین دوره جایزه جهانی WeGo در شش بخش کارآمدی مدیریتی، فناوری‌های نوظهور، حمل و نقل، شهر همگان، شهر ایمن و شهر پایدار برگزار شد که مشهد در بخش شهر پایدار موفق به کسب رتبه دوم جهان شد.


او تصریح کرد: طرح‌های گوناگونی با هدف پایداری و تاب‌آوری شهر مشهد با هدف تسهیل زندگی شهروندان طی سال‌های اخیر به اجرا در آمده که در صورت همراهی شهروندان، می‌تواند کیفیت زندگی در شهر را ارتقا داده و فرایند انجام امور را تسهیل کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



#‌اخبار #‌مشهد منبع: شهرآرانیوز

بیشتر...


تبلیغات

تبلیغات

مطالب مرتبط

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد.

یک ربع پیش

یک استارتاپ محیط‌زیستی ایرانی در طرحی جالب از شیشه‌های نوشیدنی خالی که در طبیعت رهاشده بودند بلوک‌های بتنی تولید کرد.

یک ربع پیش

کشور یونان اعلام کرد که با توجه به نیازهای خود نمی‌تواند سیستم‌های دفاع هوایی پاتریوت یا اس 300 را برای اوکراین تامین کند.

یک ربع پیش

منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.

یک ربع پیش

وزرای دفاع آلمان و فرانسه از همکاری مشترک برای تولید تانک های مجهز و مدرن برای آینده با توجه به جنگ روسیه علیه اوکراین خبر دادند.

یک ربع پیش

وزیر دفاع حکومت طالبان در دیدار با هیئت مالزی اظهار داشت در افغانستان هیچ گروه تروریستی از جمله داعش فعال نیست.

یک ربع پیش

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی با لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید.

یک ربع پیش

وزیر دفاع گفت: بسیاری از بحرانها و جنگهای چند دهه اخیر به ویژه در عراق ،افغانستان ، اوکراین و فلسطین نتیجه رویکردها و سیاستهای سلطه طلبانه و تمامیت خواهانه غرب و ناتو بوده است.

یک ربع پیش

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه وارد مدار می‌شود.

یک ربع پیش

بیشتر...