شهرآرانیوز |
3 سال پیش

نصب دومین دکل درختی مخابراتی در مشهد شهرآرانیوز

نصب دومین دکل درختی مخابراتی در مشهد
در راستای طرح ساماندهی دکل‌های مخابراتی در سطح شهر، دومین دکل با زیباسازی درختی در مشهد نصب شد.
به گزارششهرآرانیوز، این دکل که به صورت تجمیعی طراحی شده، میزبان تجهیزات دو اپراتور ایرانسل و همراه اول خواهد بود و می‌تواند جایگزین دو دکل مجزا شود.

بنا بر این گزارش، این سازه مخابراتی در ابتدای خیابان کوثر در بولوار وکیل‌آباد مشهد نصب شده است که اهمیت بسیاری در ارتقای کیفیت پوشش مخابراتی در این منطقه دارد و از این رو مورد تقاضای اپراتور‌ها بوده است.
این اقدام در راستای پیشبرد طرح ساماندهی دکل‌های مخابراتی توسط مدیریت شهری و با هدف کاهش تعداد دکل‌های مخابراتی از طریق تجمیع آن‌ها و نیز ایمن‌سازی و زیباسازی این سازه‌ها در مشهد، انجام می‌شود.
احداث دکل‌های مخابراتی همچنین با زیباسازی درختی جهت بهبود ویژگی‌های بصری و تناسب سازه‌های مخابراتی با محیط زیست شهری در سال جاری برای نخستین بار در کشور، در شهر مشهد آغاز شد که احداث آن‌ها در بوستان‌های سطح شهر صورت می‌گیرد.

این دکل ۳۰ متر ارتفاع دارد و نمای ظاهری آن به شکل درخت طراحی شده است. بازخورد‌های مردمی در این خصوص نیز نشان از استقبال و رضایت شهروندان از این‌گونه طراحی دارد.

گفتنی است؛ یک دکل مخابراتی مربوط به یکی از اپراتورها، از گذشته در مجاورت محل نصب دکل جدید وجود دارد که پس از انتقال تجهیزات آن به دکل تجمیعی، جمع‌آوری خواهد شد.


#‌اخبار #‌مشهد منبع: شهرآرانیوز

بیشتر...


تبلیغات

تبلیغات

مطالب مرتبط

کاظم صدیقی از جمله چهره‌های نزدیک به دولت به شمار می‌آید که پس از روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، اختیارات زیادی بعنوان دبیر ستاد امر به معروف پیدا کرد. 

1 ساعت پیش

رئیس جمهور در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

1 ساعت پیش

شب ۱۹ ماه مبارک رمضان و اولین شب قدر شب تغییرات اساسی و اصلاح نقصان ها و ضعف ها است. شما باید تغییرات را در همان شب ۱۹ انجام دهید و در شب های بعدی قدر به سراغ مقدرات بعد از آن تغییرات بروید.

یک ربع پیش

زیاد النَخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

نیم ساعت پیش

ویدیویی قدیمی از شرط ازدواج یکتا ناصر و منوچهر منتشر شده است که به شدت در فضای مجازی وایرال شده است.

1 ساعت پیش

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان در شب‌های قدر را تشریح کرد.

1 ساعت پیش

رئیس اورژانس کرمان از امدادرسانی اورژانس کرمان به ۵ مصدوم حادثه برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در ماهان خبر داد.

1 ساعت پیش

۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شدند.

1 ساعت پیش

ملی‌پوشان استقلال بلافاصله بعد از ورود به تهران در تمرین استقلال حاضر شدند و با دیگر همبازیان خود در تیم تمرین کردند.

نیم ساعت پیش

بیشتر...