راهبرد معاصر |
3 سال پیش

فیلم قطعه با من غریبگی نکن در عصر جدید مجید معظمی راهبرد معاصر

فیلم قطعه با من غریبگی نکن در عصر جدید را در خبر زیر برایتان آورده ایم. این نوجوان با اجرای فوق العاده اش همگان را حیرت زده کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛قطعه با من غریبگی نکن در عصر جدید که توسط نوجوان هنرمند مجید معظمی اجرا شد موجب تحیر داوران و تماشاگران شد و وی توانست 4 رای سفید داوران را کسب کرد.

"مجید معظمی" از روستای مالوجه شهرستان قروه استان کردستان که در مرحله اول عصر جدید توانسته بود؛ نظر داوران و مخاطبان را جلب کند، شامگاه شنبه در مرحله دوم این دور از رقابت‌های عصر جدید با اجرای زیبا و جذاب ترانه «با من غریبگی نکن» از محسن یگانه توانست بار دیگر 4 رای سفید داوران را کسب کند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی


#‌اخبار منبع: راهبرد معاصر

بیشتر...


تبلیغات

تبلیغات

مطالب مرتبط

دنا جوانان تغییر چهره داد و منطبق بر استانداردهای 85گانه، مرداد امسال تولید انبوه و روانه بازار خواهد شد.

نیم ساعت پیش

رئیس کل گمرک ایران در گزارش جدیدی آخرین وضعیت واردات خودروی سواری به کشور را تشریح کرد.

نیم ساعت پیش

نخستین تصاویر از هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ با طراحی کاملا متفاوت منتشر شد. در ادامه با جزئیات طراحی هیوندای سانتافه جدید آشنا می‌شویم.

نیم ساعت پیش

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس با انتشار یک یادداشت کنایه آمیز در اینستاگرام اش از خودروی لوکس و جذاب اش رونمایی کرده است.

نیم ساعت پیش

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که روز انتخاب مهم‌ترین شخصیت کشور در حوزه اجرایی و به عنوان رئیس قوه مجریه است که تمشیت امور کشور در دست اوست، گفت: هرکس از تردید خارج نشود و در انتخابات شرکت نکند، به این معنا است که برای ۴ سال زندگی خود تصمیم نگرفته است.

2 ساعت پیش

محمد علی فردین در سن 19 سالگی با مهری خمارلو همسر زیبایش ازدواج کرد و تا آخر عمر به عشق او وفادار ماند.

نیم ساعت پیش

استاندر قزوین گفت: مشارکت بسیار خوبی را از صبح تاکنون شاهد هستیم و میزان مشارکت‌ها تا ساعت ۱۵ نسبت به مدت مشابه قبل (مرحله نخست) ۲۵ درصد افزایش یافته است.

نیم ساعت پیش

اعداد و ارقام تولید خودروسازان به‌روشنی می‌گوید که تا زمانی که صنعت خودروسازی دولتی است نمی‌توان هیچ ادعایی در کیفیت، خدمات پس از فروش، ایمنی و مشتری‌مداری داشت. البته هم‌زمان با قصد دولت برای فروش سهام ایران‌خودرو و سایپا این نگرانی به وجود آمده که رسانه‌ای کردن این مسئله صرفاً اقدامی ظاهری و صوری باشد چراکه با وجود سهامدار بودن شرکت‌های دولتی زیرمجموعه ایران‌خودرو و سایپا در عمل تغییری در مالکیت سهام این دو خودروساز اتفاق نمی‌افتد.

نیم ساعت پیش

طبق اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، ضمن تجدیدنظر صورت گرفته توسط این سازمان، تولیدکنندگان و فروشندگان تایر از هفتم شهریور ماه سال جاری، برای توزیع هر حلقه تایر، ملزم به ارائه برگه‌ ضمانت‌نامه خواهند بود.

نیم ساعت پیش

بیشتر...