دانشگاه رازی میزبان رویداد فتح پرچم

مدیر مرکز تخصصی آپادر دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : این مرکزکه از سال۹۵با موضوع" امنیت فناوری اطلاعات" در حوزه‌های آگاهی رسانی، پشتیبانی وامدادبا هدف آموزش نیروی متخصص راه اندازی شده است .

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛منکرسی مدیر مرکز تخصصی آپادر دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : این مرکزکه از سال۹۵با موضوع"امنیت فناوری اطلاعات" درحوزه‌های آگاهی رسانی، پشتیبانی وامدادبا هدف آموزش نیروی متخصص راه اندازی شده است، قصد داردسومین دوره مسابقات فتح پرچم را طی روز‌های سوم وچهارم آبان ماه سالجاری به صورت آنلاین برگزار کند.

او گفت : این رویدادبا همکاری چندین نهاد دولتی وغیردولتی از جمله شرکت کافه بازار با اهدافی ازجمله ترغیب دانشجویان به پژوهش در خصوص موضوعات امنیت سایبری وشناسایی افراد مستعد در حوزه امنیت، تربیت افسران نیروی سایبری، جذب نیروی متخصص وافزایش آمادگی و توانمندی علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات بین المللی برگزار می‌شود.

منکرسی افزود: در این دوره چهار حوزه دیگررابه شش حوزه قبل اضافه کرده ایم تا شرکت کنندگان در ده حوزه به رقابت باهم بپردازند.

او افزود: طبق اعلام دوحوزه برای اولین باراست که در سطح بین المللی برگزارمی شود.

منکرسی تاریخ اختتامیه را همراه با اهدا‌ی جوایز نقدی بصورت ۲۵میلیون،۲۰میلیون و ۱۵میلیون به ترتیب برای سه تیم برتر، صبح روز هشتم آبان ماه امسال اعلام کرد.

منکرسی به رتبه تیم مرکز آپای دانشگاه اشاره کردو ادامه داد: طبق رده بندی ctf time به رتبه سوم در کشورورتبه ۳۳۷جهان دست پیدا کرده ایم.

مدیر مرکز آپا ادامه داد: در صورت ورود حامیان مالی بیشتر، مبالغ جوایز افزایش خواهد یافت.

منکرسی از برگزاری مسابقه جانبی همزمان با این رخداد پژوهشی، تحت عنوان شکارچیان تهدیدات سایبری خبرداد.

او گفت: این مسابقه رقابتی بین بهترین تجربیات شناسایی، پیشگیری ومقابله باتهدیدات سایبری است که در روز اختتامیه به سه ایده برتراول تاسوم مبالغی به ترتیب ۱۵میلیون،۱۰میلیون و ۵میلیون ریال اهدا می‌شود.

منکرسی مسابقات فتح پرچم را یک مسابقه در حوزه امنیت کامپیوتردانست وگفت: یکی ازاهداف مهم برگزاری این مسابقه شناسایی افراد متخصص وبا استعداد جهت معرفی به ادارات وسازمان‌ها است.

مدیر مرکزآپای رازی گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر وآگاهی از زمان ثبت نام مسابقه فتح پرچم به آدرس ctf.razi.ac.ir مراجعه نمایند .

انتهای پیام/د



#‌اخبار منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

بیشتر...


تبلیغات

تبلیغات

مطالب مرتبط

احمد جوان با قبول شکست مقابل حریف مغولی، از دور رقابت‌های گزینشی قاره‌ای حذف شد تا کار کسب سهمیه وزن 57 کیلوگرم ایران به گزینشی جهانی در ترکیه کشیده شود.

نیم ساعت پیش

این طور که پیداست ضعف و ناکامی سبک‌وزن‌های کشتی آزاد ایران همچنان ادامه دارد و حالا آخرین امید ایران برای حضور در المپیک، علیرضا سرلک است.

نیم ساعت پیش

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با هنر باید به جنگ با باطل مسلح به هنر برویم و در این جنگ از ابزار هنر استفاده کنیم.

نیم ساعت پیش

چهره سال هنر انقلاب در میان نویسندگان دلیل اقبال نوجوان ایرانی به کتاب‌های ترجمه شده را عدم حمایت از نویسندگان ایرانی و نداشتن برنامه در این حوزه دانست.

نیم ساعت پیش

در دنیای ورزش، بردها و پیروزی‌ها می‌توانند در بعیدترین شرایط رخ دهند. مورد ریا بالوس هم همین گونه است، دختری اهل یکی از شهرهای کوچک فیلیپین که حضور استثنایی او در میدان مسابقه توجه دنیا را به خود معطوف کرد و تا به امروز نیز هنوز الهام بخش بسیاری است.

نیم ساعت پیش

سه باشگاه آلمانی برای نخستین بار پس از 29 سال به نیمه‌نهایی رقابت‌های اروپا رسیدند.

نیم ساعت پیش

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: هم‌اکنون وضعیت تردد در هراز، کندوان و سوادکوه عادی و روان است.

نیم ساعت پیش

احمد محمدنژاد جوان نتوانست سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک را بدست آورد و کار کسب سهمیه در این وزن به رویداد آخر گزینشی کشیده شد.

نیم ساعت پیش

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

نیم ساعت پیش

بیشتر...