یلوه: اگر قرارداد با شرکت کارگزار فسخ می شد شاید تبعاتی برای باشگاه می داشت

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرارداد با شرکت کارگزار فسخ می‌شد شاید تبعاتی برای باشگاه می‌داشت، اما تصمیم گرفتیم یک قرارداد کامل با الحاقیه امضا کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا یلوه، معاون اقتصادیباشگاه پرسپولیسدرباره عقد قرارداد این باشگاه با شرکت کارگزار بیان کرد: پس از ۳ هفته مذاکرات فشرده، خدا را شکر جلسات به سرانجام رسید و الحاقیه جدید با شرکت کارگزار امضا شد.

او افزود: گزینه های مختلفی برای عقد قرارداد به ما پیشنهاد دادند و اعداد مختلفی را پیشنهاد می کردند. هیئت مدیره نیز با بررسی بهترین تصمیم را اتخاذ کرد. با توجه به پرونده هایی که پرسپولیس داشت، هیئت مدیره تلاش می کرد تا بهترین شرکت را انتخاب کند. نکاتی در قرارداد قبلی رعایت نشده بود که در الحاقیه اضافه و امضا شد.

یلوه ادامه داد: در هفته گذشته با ۲ -۳ شرکت مذاکرات فشرده ای انجام شد و به جمع بندی هایی نیز رسیدند، اما ترجیح این بود که با این شرکت بار دیگر همکاری کنیم. اگر قرارداد فسخ می شد شاید تبعاتی برای باشگاه می داشت اما تصمیم گرفتیم یک قرارداد کامل با الحاقیه امضا کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام فشار این مدت روی بخش حقوقی بود تا در آینده مشکلی بوجود نیاید. تا ۳۰ خرداد فرصت داریم تا منابع مالی را تهیه و مشکلات پرونده ها را حل کنیم. همکاری باید ۲ طرف باشد تا مشکلات حل شود و درآمدزایی خوبی داشته باشیم.

یلوه در پایان گفت: ان شاالله لیگ برگزار می شود، اما اگر بازی ها لغو شود، در الحاقیه لحاظ شده و مشکلی بابت درآمدزایی وجود نخواهد داشت. درباره پرونده برانکو مسئول حقوقی باشگاه پاسخگو خواهند بود. البته نگرانی وجود نخواهد داشت و هواداران نگران نباشند.

انتهای پیام/



#‌اخبار منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

بیشتر...


تبلیغات

تبلیغات

مطالب مرتبط

سلمی نمین در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی‌رود تا کار دقیق انجام دهد. مراکز اسناد ثروت ملت است، اما عده‌ای به دلیل بخل‌ورزی آن را ثروت خودشان می‌پندارند.

14 دقیقه پیش

لیست 16 نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود.

14 دقیقه پیش

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌فارس با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد.

14 دقیقه پیش

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

13 دقیقه پیش

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری استان خبر داد.

13 دقیقه پیش

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد.

14 دقیقه پیش

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد.

14 دقیقه پیش

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

14 دقیقه پیش

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، گفت: رابطه دانش و صنعت بسیار مهم است، دانشجویی که رشته کشاورزی می‌خواند، باید عملاً و حضوری به زمین کشاورزی برود و از نزدیک ببیند.

14 دقیقه پیش

بیشتر...