|
3 سال پیش
TeKnight

اخیرا استودیوی اسلایتلی مد Slightly Mad Studio توسعه دهنده عنوان مسابقه ای Project CARS شرکت

اخیرا استودیوی اسلایتلی مد Slightly Mad Studio توسعه دهنده عنوان مسابقه ای Project CARS شرکت
▪️
اخیرا استودیوی اسلایتلی مد (Slightly Mad Studio) توسعه‌دهنده‌ی عنوان مسابقه‌ای Project CARS 3 و شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) عرضه‌کننده‌ی این بازی اظهار داشته‌اند که اهداف بزرگ و جاه‌طلبانه‌ای را برای جدیدترین اثر خود در نظر دارند. آن‌ها به تازگی به هواداران سری شبیه‌سازی مسابقات اتومبیل‌رانی Project CARS اعلام کردند که این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی از رزولوشن ۱۲Kپشتیبانی خواهد کرد. همچنین برای داشتن بهترین تجربه‌ی واقعیت-مجازی تیم توسعه‌دهنده برنامه‌های فنی زیادی در زمینه‌ی گرافیکی برای این عنوان در نظر گرفته و قصد دارد این بازی را به بهترین بازی اتومبیل‌رانی برروی پلتفرم‌های واقعیت-مجازی تبدیل نماید. با وجود این اهداف بلندپروازانه، به نظر می‌رسد که در بازی Project CARS 3 برخی دیگر از موارد فنی و گرافیکی پشتیبانی نمی‌شوند.
به عنوان مثال می‌توان به عدم پشتیبانی از قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) در بازی Project CARS 3 اشاره داشت. به تازگی آقای جوزف بارون (Joseph Barron) مدیر بخش بازاریابی و ورزش‌های الکترونیکی استودیوی اسلایتلی مد، در یک مصاحبه‌ی رسمی اظهار داشت که اگرچه تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Project CARS 3 در مورد قابلیت‌ها و پتانسیل‌ بالای بخش واقعیت-مجازی بسیار هیجان‌زده است اما باید در نظر داشت که آن‌ها قصد دارند تا این بازی را برروی کنسول‌های نسل کنونی هم عرضه کنند؛ به همین علت آن‌ها قادر نبودند تا پشتیبانی از قابلیت رهگیری پرتو را به بازی اضافه نمایند. همچنین استفاده از این قابلیت ممکن است رسیدن به برخی دیگر از اهداف فنی بازی Project CARS 3 را با مشکل مواجه سازد؛ از همین رو توسعه‌دهندگان این اثر ریسک نکرده و از قابلیت رهگیری پرتو در بازی استفاده نکرده‌اند.
#‌game #‌xboxone #‌xboxseriesx #‌ps4 #‌ps5 #‌pc #‌pcgaming #‌graphics #‌گوشی #‌بازی

@Teknight کانال تلگرام

بیشتر...


تبلیغات

تبلیغات


مطالب مرتبط