|
5 سال پیش
The Gaming Vision
..سایتهای مشابه:.MeisterTask Wrike JIRA Agile Icescrum..یکی از مهمترین سایتها ابزارها سایت GitHub
.
با سلامی دوباره، خب برگشتیم به قسمت سوم و ابزار مدیریت پروژه. این بخش شاید براتون خسته کنندهترین قسمت باشه اما با اختلاف مهمترین بخشه! چون ممکنه تیم کاملا حرفهای باشه تو تمام زمینهها اما با برنامهریزی ضعیف پروژه کاملا شکست بخوره و یا حتی استارت نخوره! .
.
سایتهای مدیریت پروژه: یکی از معروفترین سایتها، سایت Trelloهه که تعداد خیلی زیادی از بازیسازهای مستقل(از جمله خودم) ازش استفاده میکنن. ترلو درواقع با محیط کاربری کاملا سادش میتونه خیلی سریع براتون جا بیوفته. قابلیت دسته بندی وظایف با برچسب و رنگ مشخص، گذاشتن ددلاین و... همه خیلی ساده قابل دسترسیه. یکی دیگه از سایتهای خوب "HackPlan" . این سایت علاوه بر قابلیتهای ترلو، یه سری فلوچارت، و یا دسته بندیهای دقیق مختص به بازیسازی رو داره که کار رو براتون راحتتر میکنه، اما شاید با محیط کاربریش نتونین مثل ترلو سریع ارتباط برقرار کنین. سایتهای مشابه: .
MeisterTask,
Wrike,
JIRA Agile,
Icescrum, .
.
یکی از مهمترین سایتها و ابزارها سایت GitHub که حتما برای تیمهایی که بصورت موازی کار میکنن ضروریه چرا که هر تغییری تو فایلهای بازی داده بشه در سایت آپلود و ذخیره میشه و همتیمی میتونه راحت با یک کلیک آپدیت کنه فایل خودشو. یکم راه اندازی اولش سخته اما میارزه. .
.
برای آپلود فایل برای تیمتون و همکاراتون از سایتهای معروف کلود مثل oneDrive, DropBox, GoogleDrive, Mega میتونین استفاده کنین. کلا بگردین اونکه از همه بیشتر فضا میده رو انتخاب کنین. .
.
خب همهی این سایتها و این داستانا به کنار، در مرحله اول باید واقعا اراده و انگیزه کافی داشته باشین وگرنه هرچقدر هم ددلاین بزارین واسه خودتون فایده نداره. با توجه به بودجه، زمان، نقاط قوت و ضعف گروه یه برنامه واقع گرایانه بچینین که واقعا دست یافتنی باشه وگرنه شدیدا باعث کاهش روحیه تیم میشه. .
.
مرسی که تا اینجا خوندین متن رو. هر سوالی داشتین تو دایرکت و یا تو کامنتها بپرسین و برای دوستانتون به اشتراک بزارین مرسی. فعلا تا بعد ?♂️. .
.
.
#برنامه_نویسی #بازی_موبایل #بازیباز #بازیسازی #بازیسازی_مستقل #آموزش_بازیسازی #آموزش#یونیتی#بازی #مدیریت_پروژه#برنامه_ریزی#gamedevelopment #game #tutorial#gamedev#indie#indiegame
با سلامی دوباره، خب برگشتیم به قسمت سوم و ابزار مدیریت پروژه. این بخش شاید براتون خسته کنندهترین قسمت باشه اما با اختلاف مهمترین بخشه! چون ممکنه تیم کاملا حرفهای باشه تو تمام زمینهها اما با برنامهریزی ضعیف پروژه کاملا شکست بخوره و یا حتی استارت نخوره! .
.
سایتهای مدیریت پروژه: یکی از معروفترین سایتها، سایت Trelloهه که تعداد خیلی زیادی از بازیسازهای مستقل(از جمله خودم) ازش استفاده میکنن. ترلو درواقع با محیط کاربری کاملا سادش میتونه خیلی سریع براتون جا بیوفته. قابلیت دسته بندی وظایف با برچسب و رنگ مشخص، گذاشتن ددلاین و... همه خیلی ساده قابل دسترسیه. یکی دیگه از سایتهای خوب "HackPlan" . این سایت علاوه بر قابلیتهای ترلو، یه سری فلوچارت، و یا دسته بندیهای دقیق مختص به بازیسازی رو داره که کار رو براتون راحتتر میکنه، اما شاید با محیط کاربریش نتونین مثل ترلو سریع ارتباط برقرار کنین. سایتهای مشابه: .
MeisterTask,
Wrike,
JIRA Agile,
Icescrum, .
.
یکی از مهمترین سایتها و ابزارها سایت GitHub که حتما برای تیمهایی که بصورت موازی کار میکنن ضروریه چرا که هر تغییری تو فایلهای بازی داده بشه در سایت آپلود و ذخیره میشه و همتیمی میتونه راحت با یک کلیک آپدیت کنه فایل خودشو. یکم راه اندازی اولش سخته اما میارزه. .
.
برای آپلود فایل برای تیمتون و همکاراتون از سایتهای معروف کلود مثل oneDrive, DropBox, GoogleDrive, Mega میتونین استفاده کنین. کلا بگردین اونکه از همه بیشتر فضا میده رو انتخاب کنین. .
.
خب همهی این سایتها و این داستانا به کنار، در مرحله اول باید واقعا اراده و انگیزه کافی داشته باشین وگرنه هرچقدر هم ددلاین بزارین واسه خودتون فایده نداره. با توجه به بودجه، زمان، نقاط قوت و ضعف گروه یه برنامه واقع گرایانه بچینین که واقعا دست یافتنی باشه وگرنه شدیدا باعث کاهش روحیه تیم میشه. .
.
مرسی که تا اینجا خوندین متن رو. هر سوالی داشتین تو دایرکت و یا تو کامنتها بپرسین و برای دوستانتون به اشتراک بزارین مرسی. فعلا تا بعد ?♂️. .
.
.
#برنامه_نویسی #بازی_موبایل #بازیباز #بازیسازی #بازیسازی_مستقل #آموزش_بازیسازی #آموزش#یونیتی#بازی #مدیریت_پروژه#برنامه_ریزی#gamedevelopment #game #tutorial#gamedev#indie#indiegame
بیشتر...
تبلیغات