|
5 سال پیش
The Gaming Vision
..بازیسازی این عکس قسمتی از Game Design Document یا GDD بازی جدیدمون که برای پلتفرم گوشی در مرحله ها
.
.
"بازیسازی" ?
.
این عکس قسمتی از Game Design Document یا (GDD) بازی جدیدمون که برای پلتفرم گوشی در مرحلههای اولیه دیزاین قرار داره. نقشهی کلی مراحل ساخت و عرضه بازیه که برای صفحه اول "GDD" درست کردم. .
خب شاید سوال شه براتون اصلا GDD چیه؟ به چه دردی میخوره؟
.
در اولین قدم برای بازیسازی بعد از بررسیهای اولیه مثل نقات ضعف و قدرت تیم، با طوفان فکری دیزاینرهای تیم به یه کانسپت اولیه میرسیم. بعد میرسیم به مرحلهی دیزاین که باید تمام ایدهها و کانسپتها در اینجا بصورت کاملا واقع گرایانه و دقیق نوشته و توضیح داده بشه و مکانیکهای اصلی گیمپلی، داستان و شخصیتها، آرت استایل، اتمسفر و لول دیزاین کلی بازی، تم و موسیقی بازی بصورت کلی و جزئی نوشته بشه که در آخر GDD رو شکل میده و این فایل که میتونه از فایل وُرد باشه تا پاورپوینت و یا حتی دستی روی کاغذ، تبدیل میشه به منبع اصلی تیم توسعه دهنده برای ساخت بازی. .
نکتهای که باید گیم دیزاینر بهش دقت کنه اینه که GDD در طول ساخت بازی همیشه در حال تغییر و تحوله و نباید با ذهنی بسته و سرشار از اعتماد بنفس یک دیزاین بدون انعطاف طراحی و حاضر به هیچ تغییری در دیزاین اولیه نباشه! .
.
.
نظر شما در مورد این پست چیه؟ آیا مطالب در مورد بازیسازی براتون جالبه؟ اگر مفید بود کامنت بزارید و برای دوستاتونم بفرستید که باز هم مطالب مفید و مرتبط با بخشهای مختلف بازیسازی بیشتر بزارم. ممنون ??.
.
.
.
#بازیسازی##gamedevelopment#unity#unityengine#game#gamedesigndocument#gdd#توسعه_بازی#یونیتی#بازی_سازی_مستقل#indiegamedevelopment#indiegames#indiegame#gamedev
.
"بازیسازی" ?
.
این عکس قسمتی از Game Design Document یا (GDD) بازی جدیدمون که برای پلتفرم گوشی در مرحلههای اولیه دیزاین قرار داره. نقشهی کلی مراحل ساخت و عرضه بازیه که برای صفحه اول "GDD" درست کردم. .
خب شاید سوال شه براتون اصلا GDD چیه؟ به چه دردی میخوره؟
.
در اولین قدم برای بازیسازی بعد از بررسیهای اولیه مثل نقات ضعف و قدرت تیم، با طوفان فکری دیزاینرهای تیم به یه کانسپت اولیه میرسیم. بعد میرسیم به مرحلهی دیزاین که باید تمام ایدهها و کانسپتها در اینجا بصورت کاملا واقع گرایانه و دقیق نوشته و توضیح داده بشه و مکانیکهای اصلی گیمپلی، داستان و شخصیتها، آرت استایل، اتمسفر و لول دیزاین کلی بازی، تم و موسیقی بازی بصورت کلی و جزئی نوشته بشه که در آخر GDD رو شکل میده و این فایل که میتونه از فایل وُرد باشه تا پاورپوینت و یا حتی دستی روی کاغذ، تبدیل میشه به منبع اصلی تیم توسعه دهنده برای ساخت بازی. .
نکتهای که باید گیم دیزاینر بهش دقت کنه اینه که GDD در طول ساخت بازی همیشه در حال تغییر و تحوله و نباید با ذهنی بسته و سرشار از اعتماد بنفس یک دیزاین بدون انعطاف طراحی و حاضر به هیچ تغییری در دیزاین اولیه نباشه! .
.
.
نظر شما در مورد این پست چیه؟ آیا مطالب در مورد بازیسازی براتون جالبه؟ اگر مفید بود کامنت بزارید و برای دوستاتونم بفرستید که باز هم مطالب مفید و مرتبط با بخشهای مختلف بازیسازی بیشتر بزارم. ممنون ??.
.
.
.
#بازیسازی##gamedevelopment#unity#unityengine#game#gamedesigndocument#gdd#توسعه_بازی#یونیتی#بازی_سازی_مستقل#indiegamedevelopment#indiegames#indiegame#gamedev
بیشتر...
تبلیغات