|
5 سال پیش
The Gaming Vision
.معرفی بازی مستقل ترسناک معمایی Darq داستان بازی از جایی شروع میشه که لوید که یه پسر نوجوانِ متوجه
.
معرفی بازی مستقل ترسناک-معمایی "Darq"
داستان بازی از جایی شروع میشه که "لوید" که یه پسر نوجوانِ متوجه میشه که در کابوس خودش گیر کرده و باید با بازی کردن با قوانین فیزیک و حتی شکستن منطقِ خود بازی، معماها و پازلهارو رد کنه تا بتونه از کابوس بیدار بشه.
جدا از پازلهای فیزیکی بازی، پلیر باید از دید دشمنان پنهان بشه چرا که هیچ قدرت خاصی برای مقابله در برابرشون نداره، بنابراین بازی کاملا فاز "stealth" داره در کنار دشمنان.
نکتهی اصلی که باعث شد من جذب این بازی بشم به غیر از دیزاین خلاقانه و آرت استایل فوقالعادش، روند ساختشه.
کل بازی توسط فقط یک نفر ساخته شده! که به گفته خودش تمام بخشهای بازی از جمله کد زنی، مدلسازی، تکسچر، صدا گذاری و... برای اولین بار تجربه کرده و از روی دستورالعملهای از پا پیش افتادهی یونیتی و ویدیوهای آموزشی در یوتیوب همزمان یاد گرفته و بازی رو ساخته که حدود ده هزار ساعت زمان برده روند توسعه بازی! او حتی پیشنهاد دوازده پاپلیشر رو رَد کرده تا بازی رو با همون دیزاینی که خودش میخواست عرضه کنه! (دمش گرم خدایی! ?).
.
بازی ۵ روز دیگه تو استیم عرضه میشه. بنظرم شدیداً ارزش بازی کردن رو داره. .
نظر شما چیه؟ آیا این سبک از بازیها براتون جذابه؟ اگر از بازی خوشتون اومده یا کسیو میشناسین که این سبک بازیهارو دوست داره، شیر و منشن کنین مرسی ?.
.
.
.
#بازی#بازیسازی#بازی_مستقل
#gameDevelopement#gamedesign#indiegame#Darq#gamers
معرفی بازی مستقل ترسناک-معمایی "Darq"
داستان بازی از جایی شروع میشه که "لوید" که یه پسر نوجوانِ متوجه میشه که در کابوس خودش گیر کرده و باید با بازی کردن با قوانین فیزیک و حتی شکستن منطقِ خود بازی، معماها و پازلهارو رد کنه تا بتونه از کابوس بیدار بشه.
جدا از پازلهای فیزیکی بازی، پلیر باید از دید دشمنان پنهان بشه چرا که هیچ قدرت خاصی برای مقابله در برابرشون نداره، بنابراین بازی کاملا فاز "stealth" داره در کنار دشمنان.
نکتهی اصلی که باعث شد من جذب این بازی بشم به غیر از دیزاین خلاقانه و آرت استایل فوقالعادش، روند ساختشه.
کل بازی توسط فقط یک نفر ساخته شده! که به گفته خودش تمام بخشهای بازی از جمله کد زنی، مدلسازی، تکسچر، صدا گذاری و... برای اولین بار تجربه کرده و از روی دستورالعملهای از پا پیش افتادهی یونیتی و ویدیوهای آموزشی در یوتیوب همزمان یاد گرفته و بازی رو ساخته که حدود ده هزار ساعت زمان برده روند توسعه بازی! او حتی پیشنهاد دوازده پاپلیشر رو رَد کرده تا بازی رو با همون دیزاینی که خودش میخواست عرضه کنه! (دمش گرم خدایی! ?).
.
بازی ۵ روز دیگه تو استیم عرضه میشه. بنظرم شدیداً ارزش بازی کردن رو داره. .
نظر شما چیه؟ آیا این سبک از بازیها براتون جذابه؟ اگر از بازی خوشتون اومده یا کسیو میشناسین که این سبک بازیهارو دوست داره، شیر و منشن کنین مرسی ?.
.
.
.
#بازی#بازیسازی#بازی_مستقل
#gameDevelopement#gamedesign#indiegame#Darq#gamers
بیشتر...
تبلیغات